Базовими цінностями підприємства є:
• відповідальність перед замовниками та суспільством в цілому;
• компетентність, новаторство, творчість;
• раціональне використання наявних у підприємства ресурсів;
• безперервне вдосконалення основане на знаннях та креативності всіх працівників підприємства;
• дотримання високих етичних норм всередині компанії та у відносинах з підприємствами діловими партнерами.
Етичні норми Кодексу корпоративної ділової етики спрямовані на забезпечення суспільної довіри до професійності та чесності підприємства, укріплення його ділової репутації. Діяльність підприємства орієнтована на принесення користі суспільству в цілому, підприємству та кожному його співробітнику.
Етичні норми відносин із замовниками.
Етичним є:
• відношення до замовника як головної цінності підприємства;
• компетентність, винахідливість та оперативність в опрацюванні замовлень клієнтів;
• точність та переконливість у формулюванні рішень для потреб замовників та умов їх виконання;
• дорадництво при переговорах із замовником, що дозволяє йому краще зрозуміти суть його потреби;
• дух партнерства у відносинах із замовником, повага до інтересів замовника;
• відповідальне ставлення до своїх обов'язків перед замовником;
• застосування спеціальних професійних знань для розв’язання завдань замовника і досягнення на цій основі ринкових цілей підприємства;
• конкуренція за замовлення основана на боротьбі ідей, рішень, концепцій;
• достовірність даних наведених у рекламних та довідкових матеріалах, що поширюються підприємством;
• своєчасність та точність виконання поставок замовникам.
Етичні норми відносин з постачальниками.
Етичним є:
• своєчасне і точне виконання договірних зобов’язань постачальником та підприємством;
• спільна робота над покращенням системи виконання поставок;
• відповідальність постачальника за належну якість сировини, матеріалів, комплектуючих, та відповідно їх маркування, пакування;
• взаємна відповідальність сторін стосовно точності та своєчасності підготовки та представлення документів ділового обороту ( накладні, сертифікати, акти і т.д. );
• спільне опрацювання питань якості та ефективності використання відповідних матеріалів у виробництві;
• дотримання комерційної таємниці стосовно умов договірних відносин;
• надання допомоги постачальнику у покращенні системи поставок, підвищенні якості його послуг.